کد خبر : ۷۲۹۷۶۶
زمان انتشار :

ارائه مدارک به ادارات برق پایتخت، غیرحضوری است

ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق 22‌گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.

ارائه مدارک به ادارات برق پایتخت، غیرحضوری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، شهروندان تهرانی برای ارائه مدارک قانونی مورد نیاز به منظور ثبت و پیشبرد خدمات درخواستی خود در حوزه برق، نیازی به مراجعه به هیچ‌یک از مناطق برق ندارند.
مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این مطلب، گفت: به‌دنبال برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش‌های گسترده همکارانمان در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، حتی ارائه مدارک نیز از این پس به صورت صد درصد غیرحضوری خواهد بود و مشترکان و شهروندان تهرانی برای ارائه مستندات قانونی مورد نیاز درخواست‌های خود، نیاز به خروج از منزل یا محل کار و مراجعه به ادارات برق ندارند.
وی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب نرم افزار "برق من" که توسط شرکت توانیر و به منظور ارایه خدمات به مشترکان برق در کل کشور طراحی شده است، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کرده و از امکانات متنوع آن بهره مند شوند.
عزیزی ادامه داد: شهروندان تهرانی در هنگام ثبت درخواست و به منظور ارائه مدارک، کافی است با مطالعه راهنمای مربوطه که در وب سایت این شرکت درج شده است، اقدام به تهیه تصویر مدارک قانونی مورد نیاز اعم از کارت ملی، سند، جواز و ...  مطابق با نوع درخواست، کرده و این تصاویر را در طی مراحل ثبت درخواست و در قسمت مربوطه، بارگذاری کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه نقص در مدارک، موضوع به صورت تلفنی توسط کارشناسان این شرکت به متقاضی، اطلاع رسانی شده و امکان اصلاح و ارسال مجدد مدارک در مراحل بعدی وجود دارد.
وی همچنین از بسیج همگانی نیروهای این شرکت به منظور ارائه خدماتی شایسته و کم نظیر به هموطنان به ویژه با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و اضافه کرد: صحت سنجی مدارک ارائه شده از طریق مطابقت تصاویر با اصل مدارک و با مراجعه حضوری کارشناسان این شرکت به نشانی متقاضی انجام می‌شود و چنین فرایندی در روند خدمات اداری، امری کم نظیر است.
عزیزی همچنین از امکان رویت اینترنتی مراحل درخواست با شماره پیگیری داده شده و اطلاع رسانی مرحله به مرحله روند پیشرفت تقاضاهای ثبت شده به متقاضیان از طریق پیامک و همچنین ارائه شماره درخواست کارشناس پاسخگو در هر مرحله به عنوان یکی دیگر از ویژگی های میزخدمت الکترونیک این شرکت نام برد و تاکید کرد: شماره تلفن 1521 در روزها و ساعات اداری پاسخگوی سوالات احتمالی مشترکان و شهروندان تهرانی است و در حال حاضر نیز با وجود تعطیلات اعمال شده به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، ترتیبی اتخاد شده است تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پاسخگویی و راهنمایی تلفنی مشترکان نیز به شیوه‌ای شایسته انجام شود تا کوچکترین خللی در خدمت رسانی به مردم فهیم پایتخت رخ ندهد.
 شایان ذکر است، ثبت الکترونیکی تمامی درخواست‌های مشترکان در حوزه برق پایتخت از طریق وب سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir و یا نرم افزار "برق من" از "کافه بازار" و همچنین "play store"  قابل دریافت و نصب است.

کلید واژه :

حوزه برق

،

شرکت توانیر

،

صنعت برق

،

خدمات غیرحضوری

ثبت نظرات
captcha

"خاموشی صفر" در روزی که همه منتظر قطع برق بودند

كاهش يك درصدي مصرف برق در قم/70 هزار مشترك قمي از برق اميد بهره مند شدند

پيك روز را بدون خاموشي سپري خواهيم كرد

۲۳ پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 686 میلیارد تومان در 4 استان کشور به بهره‌برداری رسید

فراخوان برق حرارتی برای انتخاب مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی

آبرسانی به ۱۲ هزار و ۴۲۶ روستای کشور در 7 سال اخیر

تأکید وزیر نفت بر تشکیل وزارت انرژی / زنگنه: وزارت نفت و نیرو باید ادغام شود

جداول خاموشی های احتمالی امشب و فردا صبح اطلاع رسانی می شود/ حداکثر خاموشی ها 2 ساعت است

خاموشی های احتمالی برق از فردا / توانیر اطلاعیه داد

یکهزار میلیارد تومان در صنعت برق چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری شد

مصرف زیاد گاز و برق و رابطه آن با خاموشی

ایران و تاجیکستان برای تکمیل تونل «استقلال» قرارداد همکاری امضا کردند

اختصاص ردیف بودجه برای توسعه طرح‌های تجدیدپذیر در سال 1400

برق ۲۱ روستای درگیر برف در ۳ استان وصل شد

افزایش اطمینان از سلامت آب

عملیات اجرایی سد "تاج امیر" لرستان از سر گرفته شد

تنها با دو كار ساده، تمام كمبود گاز كشور برطرف مي شود

شبانه روز تلاش می کنیم تا خاموشی نداشته باشیم

همراهی حداکثری نیروگاه های حرارتی در زمستان پرمصرف

ایران بزرگترین صادرکننده بنزین در منطقه است

گلدمن ساچز: اولین اقدامات بایدن خبر خوبی برای قیمت نفت است

کام تشنه روستای لات قزوین از اختلافات آبی

اعمال محدودیت در مصرف برق صنایع با هماهنگی قبلی

صرفه جویی 10 درصدی به راحتی قابل تحقق است / می توان بدون کم شدن رفاه، 10 درصد مصرف را کاهش داد

بزرگ‌ترین تأسیسات جمع‌آوری و فرآورش گازهای همراه نفت ایران به بهره‌برداری رسید

افزایش ۲۲.۵ درصدی مصرف گاز در کشور

تقدیر مشاور مقام معظم رهبری از تامین برق پایدار مراکز درمانی پایتخت

اضافه شدن بخش جدید به سامانه پایش و پیش‌بینی سیلاب

باکو از تشکیل کارگروه مشترک کشور‌های منطقه حوضه آبریز ارس استقبال کرد

بخش خصوصی چطور می تواند به صادرات برق حرارتی اقدام کند؟

درآمد منفی مالکان نفتکشها برای حمل نفت خام

تفکیک بودجه وزارت نفت از شرکت ملی نفت/ ریز هزینه‌های شرکت نفت اعلام خواهد شد

انتقال آب دریای عمان به ۳ استان شرقی/ چگونه بخش خصوصی در انتقال آب دریا سرمایه‌گذاری کند؟

تامین برق مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها خط قرمز ماست

سوخت CNG چقدر از بنزین و گازوئیل پاک‌تر است؟