• امروز : دوشنبه - ۹ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 29 January - 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

حجم مخازن سدهای لرستان ۱۰ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 730083
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
حجم مخازن سدهای لرستان ۱۰ درصد کاهش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"داریوش حسن‌نژاد" در رابطه با آخرین وضعیت مخازن سدهای استان، اظهار داشت: به طور کلی در حال حاضر ۴۶ درصد حجم مخازن لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰درصد کاهش را نشان می‌دهد. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: حجم مخازن سدها سال گذشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"داریوش حسن‌نژاد" در رابطه با آخرین وضعیت مخازن سدهای استان، اظهار داشت: به طور کلی در حال حاضر ۴۶ درصد حجم مخازن لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: حجم مخازن سدها سال گذشته ۱۰۶٫۵۴ میلیون مترمکعب بوده است و در حال حاضر حجم کل ذخیره شده در پشت مخازن سدها ۹۵٫۵۸ میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته در همین زمان ۸ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: حجم مخزن سد مروک ۱۰۶ میلیون مترمکعب است که اکنون ۳۳٫۱ میلیون مترمکعب معادل ۳۴ درصد آن پر است که نسبت به سال گذشته در همین تاریخ ۳۲ درصد کاهش داشته است.
حسن نژاد عنوان کرد: مخزن سد ایوشان ۵۲ میلیون مترمکعب ظرفیت دارد و هم اکنون ۲۲٫۳۶ میلیون مترمکعب آن پر است و نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.
وی در خصوص سدهای خان آباد، هاله و حوضیان عنوان کرد: هم اکنون حجم مخزن سد خان آباد ۴٫۵۸ میلیون مترمکعب پر بوده ونسبت به سال گذشته، ۳۵ درصد کاهش داشته است. حجم مخزن سدهاله پر است و نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است. همچنین حجم کل مخزن سد حوضیان ۳۳ میلیون مترمکعب بوده که هم اکنون با ظرفیت ۲۹٫۷۶ میلیون مترمکعب نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/پاون

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.