• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

آتش سوزی مهیب پست برق در بندرعباس/ برق بخشی از شهر قطع شد

  • کد خبر : 730801
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
آتش سوزی مهیب پست برق در بندرعباس/ برق بخشی از شهر قطع شد
آتش‌سوزی پست برق در بندرعباس به حدی مهیب بود که همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر بندرعباس فراخوان شدند و اگر آتش در بخش اصلی مهار نمی‌شد، خسارات بسیار فراتر از انتظار و تصور بود.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز ، سخنگوی صنعت برق هرمزگان ظهر امروز (اول آبان ماه) در این خصوص گفت: اکنون تمام ظرفیت برای خاموشی این پست برق ادامه دارد و برق مناطق گلشهر شمالی و جنوبی قطع شده است.

عباسی با بیان اینکه در پی اشکال فنی و وقوع آتش سوزی در یکی از پست های انتقال شهر بندرعباس ، برق برخی محلات شهر بویژه محله های شرق و شمال بندرعباس و جزیره هرمز دچار قطعی شده است، اظهار کرد: با تلاش همکاران ما در شرکت برق منطقه ای و رفع اشکال از پست آسیب دیده، برق مناطق قطع شده بزودی وصل خواهد شد .

وی در پایان افزود: علت آتش سوزی ترکیدگی بوشینگ یکی از ترانس بوده و عمدی در کار نیست.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این خصوص گفت: پست برق فوق توزیع که تقریبا برق  ۲۵ درصد شهر بندرعباس را تأمین می‌کرد، پیش از ظهر امروز دچار آتش‌سوزی شد.

مهرداد حسن زاده اظهار کرد: این آتش‌سوزی به حدی مهیب بود که همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر بندرعباس فراخوان شدند و اگر آتش در بخش اصلی مهار نمی‌شد، خسارات بسیار فراتر از انتظار و تصور بود اما با همت آتش‌نشانان و مدیریت صحنه حادثه، آتش سوزی در بخش اولیه مهار و کنترل و سپس اطفا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان این که هم اکنون برق برخی محلات شهر بندرعباس قطع است، خاطرنشان کرد: مدیریت برق و حوزه دیسپاچینگ در حال مدیریت شبکه به منظور جبران انتقال برق به برخی محلات هستند و تا غروب امروز برق محلاتی که بدلیل این سانحه قطع شده‌اند، وصل خواهند شد.

انتهای پیام/  ایسنا

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.