• امروز : دوشنبه - ۹ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 29 January - 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

آغاز بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان مهاباد

  • کد خبر : 730122
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
آغاز بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان مهاباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،تامین آب آشامیدنی روستاهای خانقاه، یوسف کندی، قوم قلعه، قره خان، حاجی آباد، لج، دارلک، قزل قپی، دریاز، اگریقاش، بادم، برده رشان، ترشکان و قوپی باباعلی این طرح‌ها را شامل می‌شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که در محل روستای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،تامین آب آشامیدنی روستاهای خانقاه، یوسف کندی، قوم قلعه، قره خان، حاجی آباد، لج، دارلک، قزل قپی، دریاز، اگریقاش، بادم، برده رشان، ترشکان و قوپی باباعلی این طرح‌ها را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که در محل روستای دریاز برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۴ روستای  شهرستان مهاباد اظهار داشت: برای آماده بهره‌برداری شدن این طرح‌ها، بیش از ۷٫۵ کیلومتر خط انتقال آب و عبور عرضی از رودخانه مهاباد در دو مقطع انجام شده است.

"علیرضا رضوی" با اعلام اینکه برای اتمام این طرح‌ها ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی هزینه شده است، افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به این روستاها، شش هزار و ۶۰۰ خانوار با ۲۴ هزار و ۶۲۰ نفر جمعیت از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

وی، توسعه و ارتقای کیفیت آب شرب روستاها را از جمله اهداف اجرای این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: از مجموع طرح‌های افتتاح شده، آب شرب ۱۰ روستا مستقیما از محل تصفیه‌خانه آب شهر مهاباد و چهار روستای دیگر نیز از محل مخزن ذخیره آب شهر گوگ تپه تامین و در اختیار مشترکان قرار گرفته است.

انتهای پیام/پاون

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.