• امروز : یکشنبه - ۱۵ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 4 February - 2024
5

صورت حساب نیروگاه های تجدیدپذیر نقد شد

  • کد خبر : 18621
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
صورت حساب نیروگاه های تجدیدپذیر نقد شد
رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق کشور گفت: در سال‌جاری سازمان برنامه و بودجه کشور اقدام بسیار مثبت برای نیروگاه‌های تجدیدپذیر انجام داده است که جا دارد از نگاه مثبت این سازمان برای رفع کمبودها در حوزه انرژی تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، سیدمحمد صادق‌زاده، رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق کشور از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به وزارت‌ نیرو از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: این مهم در هیات وزیران به تصویب رسید و در اسرع وقت صورت‌حساب برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر به‌صورت کامل پرداخت شد.

رئیس سازمان انرژ‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق ایران درباره دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومانی سازمان متبوعش از سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار داشت: در سال‌جاری سازمان برنامه و بودجه کشور اقدام بسیار مثبت برای نیروگاه‌های تجدیدپذیر انجام داده است که جا دارد از نگاه مثبت این سازمان برای رفع کمبودها در حوزه انرژی تشکر کرد.

وی ادامه داد: این سازمان ۱۰۰ میلیارد تومان تنخواه از بودجه ۹۷ برای پرداخت صورت‌حساب‌های خرید تضمینی برق هزینه تمام شده‌ به وزارت نیرو اختصاص داد.

صادق‌زاده با بیان اینکه از جهت نظریه‌های محیط زیستی نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای شهرها به‌صرفه‌ و مطلوب‌تر است، عنوان کرد: هزینه خرید برق تضمینی این نیروگاه‌ها از سه محل تامین می‌شود که یکی از محل فروش برق، دیگری از هزینه دریافت زباله و محل سوم حقی است که دولت در این‌باره می‌پردازد.

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق ایران با اشاره به اینکه در پرداخت این تنخواه سازمان برنامه و بودجه کشور عنایت خاصی داشت، تصریح کرد: این مهم در هیات وزیران به تصویب رسید و در اسرع وقت صورت‌حساب برق نیروگاه‌ها به‌صورت کامل پرداخت شد و از این جهت نیروگاه‌های تجدیدپذیر تقریباً دیگر هیچ مطالبه‌ای از وزارت نیرو ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=18621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.