• امروز : دوشنبه - ۹ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 29 January - 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

قطعی پراکنده برق در شهر شیراز به علت تندباد و طوفان شدید

  • کد خبر : 730283
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۸
قطعی پراکنده برق در شهر شیراز به علت تندباد و طوفان شدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، شب گذشته طوفان و تندباد بخش هایی از استان فارس از جمله شهر شیراز را درنوردید و به موجب شدت وزش باد، تعدادی از درختان قطع شده و خساراتی به شبکه توزیع برق این کلانشهر وارد شد. میثم جعفرزاده، مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت وگویی گه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، شب گذشته طوفان و تندباد بخش هایی از استان فارس از جمله شهر شیراز را درنوردید و به موجب شدت وزش باد، تعدادی از درختان قطع شده و خساراتی به شبکه توزیع برق این کلانشهر وارد شد.

میثم جعفرزاده، مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت وگویی گه ساعات اولیه بامداد امروز با پایگاه خبری وزارت نیرو داشته، در خصوص وضعیت شبکه برق شهر شیراز، اظهار کرد: تندباد و طوفان شدید جمعه شب در شهر شیراز و برخی شهرهای استان فارس باعث قطعی برق در برخی از مناطق این شهر شد.

وی اضافه کرد: وزش تندباد به واسطه شکستن درختان، تابلوهای تبلیغاتی، سقوط داربست‌های ساختمانی منجر به اختلال و قطعی شبکه برق در شهرستان شیراز، صدرا، مرودشت، کوار و زرقان شد.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی از ابتدای کار در حال آماده باش هستند، گفت: با تلاش تیم‌های عملیاتی بیش از ۹۰ درصد خاموشی‌ها برطرف شده و تا ساعاتی دیگر شبکه برق در این مناطق پایدار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.