• امروز : شنبه - ۷ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 27 January - 2024
2

وعده سرخرمنِ سخنگوی صنعت برق !

  • کد خبر : 751097
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
وعده سرخرمنِ سخنگوی صنعت برق !
درحالی که سخنگوی صنعت برق بر درست بودن ادعای افزایش 6 هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاهی کشور در یک‌سال اول فعالیت دولت تأکید داشت و قرار بود جزئیات آن منتشر شود، بعد از گذشت یک‌ماه و نیم از این وعده، هنوز جزئیاتی منتشر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز ، درحالی که مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق ایران، در نشست خبری خود در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ قول انتشار جزئیات افزایش ۶ هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور در سال اول فعالیت دولت را در طی روزهای آینده داد، بعد از گذشت حدود یک‌ماه‌ونیم از این تاریخ، هنوز جزئیاتی از سوی شرکت مدیریت شبکه برق ایران و یا شرکت توانیر منتشر نشده است.

درواقع این وعده سخنگوی صنعت برق در حضور رسانه‌های رسمی کشور، محقق نشده باقی ماند. علت عدم وفای به‌عهد دکتر رجبی مشهدی را می‌توان در نادرست بودن این ادعا جست‌وجو کرد. وقتی در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، با هر خط کش و ترازی، افزایش ظرفیت نیروگاهی کشور به ۶ هزار مگاوات نمی‌رسد و ادعای مسئولین صنعت برق کشور یک ادعای نادرست بوده، مسلما نمی‌توان انتظار داشت جزئیاتی از این ادعا منتشر شود؛ چرا که انتشار جزئیات، خود مصداق کذب بودن ادعای افزایش ۶ هزار مگاواتی در سال اول فعالیت دولت خواهد بود.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در نشست خبری ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خود در این باره گفت: “در یک‌سال اول فعالیت دولت، ۶ هزار مگاوات ظرفیت جدید به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شده است و به‌زودی و در روزهای آینده، جزئیات این افزایش ظرفیت، منتشر خواهد شد.”

 قول انتشار جزئیات افزایش ۶ هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق در روزهای آینده

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=751097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. این بنده خدا خودش هم می دونه افزایش ۶ هزار مگاواتی توی یک سال دروغه، منتها جرأت نداره بگه چرا وزیر دروغ گفته و گزارش غلط به سخنگوی دولت و هیئت دولت داده

  2. هزار وعده خوبان یکی وفا نشد

  3. جناب دکتر رجبی مشهدی در دولت قبل معتقد بودند که نیاز به افزایش سالانه ۵ هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق نیست و قانون برنامه ششم باید در این زمینه بازنگری شود و در برنامه هفتم هم نیاز به افزایش ۵ هزار مگاواتی نیست، ایشان اکنون در دولت سیزدهم، گویا نظرشان عوض شده و همراستا با نظر وزیر، می گویند ۶ هزار مگاوات و ۷ هزار مگاوات افزایش ظرفیت می دهیم!

  4. دولت سیزدهم وعده وعید زیاد داده اینم روش

  5. احتمالا داره تمرین می کنه رئیس جمهور بشه :))))))

  6. آقای دکتر رجبی جز معدود مدیران صنعت برق است که بسیار باسواد و درست کردار است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.