• امروز : یکشنبه - ۸ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 28 January - 2024
8

چگونه در قبوض برق از وزارت نیرو طلبکار شویم؟

  • کد خبر : 740714
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
چگونه در قبوض برق از وزارت نیرو طلبکار شویم؟
سخنگوی صنعت برق از جزئیات طرح جدید وزارت نیرو به منظور تشویق مشترکان خانگی برای صرفه‌جویی در مصرف برق خبر داد که به موجب این طرح، مشترکان به ازای صرفه جویی صورت گرفته نسبت به سال قبل، از وزارت نیرو طلبکار می شوند.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق در گفت‌وگو با نیرو نیوز در خصوص جزئیات تشویق بخش خانگی برای کاهش مصرف برق در تابستان امسال، گفت: در بخش خانگی پیش بینی کرده ایم به ازای هر یک کیلووات ساعت صرفه جویی که مشترکان در بخش خانگی دارند از پاداش خوبی که ۱۰ برابر سال گذشته است، یعنی به ازای هر کیلووات ۵۰۰ تومان برخوردار شوند.

وی افزود: یعنی اگر کسی در مناطق عادی کشور که الگوی مصرف ۳۰۰ کیلووات ساعت است، زیر الگوی مصرف باشد و بتواند نسبت به سال گذشته هم ۱۰۰ کیلووات ساعت کاهش مصرف داشته باشد، تا ۳۰ هزار تومان بستانکار می شود.

مدیرعامل شرکت مدیرت شبکه برق خاطرنشان کرد: در مناطق گرمسیر یک، مناطقی مثل خوزستان، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان که الگوی مصرف ۳۰۰۰ کیلووات ساعت است، مشترکان امکان صرفه جویی تا ۱۰۰۰ کیلووات ساعت را هم نسبت به سال گذشته دارند؛ که در این صورت می توانند ماهانه از ۵۰۰ هزار تومان تشویق های وزارت نیرو برخوردار شوند که این مبلغ به صورت بستانکار در قبوض آنها درج خواهد شد.

به گزارش نیرو نیوز ، اخیرا شرکت توانیر در اطلاعیه ای اعلام کرد: “به اطلاع می­رساند به منظور ایجاد زمینه مشارکت مشترکین صنعت برق در مدیریت مصرف و پرداخت بهای برق صرفه جویی شده به ایشان ،  مشترکین بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش تا مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.  مبلغ پاداش در هر صورت حساب برق درج و از بهای برق مصرفی کم می­گردد.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=740714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اینکه گفته نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته باشیم، بستگی به میزان گرمای هوا داره، اگه هوا کمتر گرم بشه، خب مسلما کاهش مصرف هم اتفاق می افته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.