• امروز : دوشنبه - ۹ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 29 January - 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی روستاهای شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان از نعمت برق پایدار

  • کد خبر : 730279
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی روستاهای شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان از نعمت برق پایدار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"خلیل عوض زاده" اظهار داشت: روستای لوند کنارک آخرین روستای فاقد برق این شهرستان بود که با برق‌دار کردن این روستا تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت برق این منطقه به ۱۲۴ روستا رسید. وی ادامه داد: نصب ۴۸۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط و نصب یک دستگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"خلیل عوض زاده" اظهار داشت: روستای لوند کنارک آخرین روستای فاقد برق این شهرستان بود که با برق‌دار کردن این روستا تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت برق این منطقه به ۱۲۴ روستا رسید.

وی ادامه داد: نصب ۴۸۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۵۰ کاوا با اعتباری حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جهت برق‌رسانی به روستای لوند کنارک انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هفت هزار و ۸۶۴ مشترک شهری و ۱۳ هزار و ۷۰۸ مشترک روستایی تحت پوشش امور توزیع برق شهرستان کنارک هستند، گفت: کار واگذاری ۹۰۲ اشتراک روستایی شهرستان کنارک تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب تنها ۳۳ روستا استان سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار بودند، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی هم‌اینک بیش ‌از پنج هزار و ۴۷۰ روستای این نقطه از ایران اسلامی از نعمت برق پایدار بهره‌مند هستند.

عوض زاده اظهار کرد: تمامی روستاهای دارای مجوز، کار برق‌رسانی آن‌ها انجام شده و باقیمانده روستاهای فاقد برق در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی منابع طبیعی و شورای حفاظت از اراضی ملی در برنامه برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تعداد روستاهای برق‌دار شده استان سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر و امید حدود ۶۶۵ روستا بوده، اظهار داشت: همواره توجه به مناطق کم برخوردار به‌ویژه روستاها از اولویت شرکت توزیع نیروی برق این استان بوده است.

کنارک در نقشه از شمال به شهرستان نیکشهر، از جنوب به دریای عمان، از شرق به شهرستان چابهار ازغرب به استان هرمزگان محدود می شود، مساحت این شهرستان۱۱۵۶۷ کیلومتر مربع و مسافت آن تا شهر تهران ۱۷۹۳ کیلومتر است.

انتهای پیام/پاون

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.