• امروز : شنبه - ۷ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 27 January - 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

بیش از یک میلیون مشترک اپلیکیشن “برق من” را نصب کرده اند

  • کد خبر : 730150
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
بیش از یک میلیون مشترک اپلیکیشن “برق من” را نصب کرده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، هادی مدقق، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر در گفت‌وگو با نیرو نیوز اظهار داشت: تا امروز بیش از یک میلیون مشترک برق، اپلیکیشن "برق من" را نصب کرده اند. وی با بیان اینکه "بیشترین استقبال از این اپلیکیشن را مردم قم داشته اند"، گفت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، هادی مدقق، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر در گفت‌وگو با نیرو نیوز اظهار داشت: تا امروز بیش از یک میلیون مشترک برق، اپلیکیشن "برق من" را نصب کرده اند.

وی با بیان اینکه "بیشترین استقبال از این اپلیکیشن را مردم قم داشته اند"، گفت: بیشترین درصد نصب این اپلیکیشن نسبت به تعداد مشترکان بخش خانگی، در استان قم بوده، اما بیشترین تعداد نصب در استان تهران است.

* هدف گذاری "برق من" 6 میلیون نصب است

مدقق تصریح کرد: از نظر ظرفیت، این امکان وجود دارد که تمام مشترکان خانگی این اپلیکیشن را نصب کرده و از خدمات متنوع آن بهره مند شوند اما هدف گذاری و انتظار ما این است که اگر ۶ میلیون مشترک این اپلیکیشن را نصب کنند، تقریبا تمامی مشترکان از خدمات آن بهره می گیرند چرا که ما ۴۰ خدمت را تنها از طریق این اپلیکیشن ارائه نمی کنیم؛ بلکه برای ارائه این خدمات، سامانه های ۱۵۲۱ برای ارائه خدمات مشترکان، ۱۲۱ برای ارائه خدمات در زمان اتفاقات برق و خاموشی ها و سایت شرکت های توزیع برق نیز در دسترس مردم هست.

وی ادامه داد: از اینرو برای بخشی از جامعه که برآورد ما نشان می دهد می تواند تا ۶ میلیون مشترک باشد، نصب اپلیکیشن "برق من" یک عدد مطلوب برای رسیدن به جامعه هدف است و بقیه جامعه نیز از روش های دیگر، خدمات مورد نظر را دریافت می کنند.

* دسترسی به خدمات برق در اپلیکیشن های پرکاربرد فعال می شود

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر خاطرنشان کرد: برنامه دیگر ما این است که به اپلیکیشن های پرکاربردی مثل آپ، روبیکا، به پرداخت و … دسترسی بدهیم تا کاربران آنها بتوانند از خدمات برق نیز بهره بگیرند؛ به این معنا که کسی که این اپلیکیشن ها را مورد استفاده قرار می دهد دیگر نیاز نباشد اپلیکیشن "برق من" را نیز نصب کند.

وی افزود: درحال حاضر در اپلیکیشن های پرکاربرد و نرم افزارهای بانکی، فقط قابلیت پرداخت قبض وجود دارد اما آمادگی داریم که دسترسی به دیگر خدمات مورد نیاز مشترکان برق را نیز در این اپلیکیشن ها فعال کنیم و اینکار در آینده صورت خواهد گرفت.

* بیش از ۵۰ درصد قبوض برق با اپلیکیشن های مالی پرداخت می شود

مدقق با بیان اینکه اکنون بیش از ۵۰ درصد پرداخت قبوض برق از نظر ریالی از طریق شرکت های PSP و اپلیکیشن های مربوط به آنها انجام می شود"، گفت: اکنون در اپلیکیشن برق من، ۴۰ نوع از خدمات ارائه می شود که از این تعداد، ۲۸ خدمت مربوط به خدمات مشترکین است؛ همچنین تمامی خدمات مربوط به اتفاقات و خاموشی ها را نیز در اپلیکیشن برق من اضافه کرده ایم.

وی با اشاره به آغاز ارائه خدمات در قالب برق امید گفت: برق امید که به عنوان یک مبحث جدید مطرح شد، موضوع استعلام برق امید را نیز به اپلیکیشن برق من اضافه کردیم.

وی افزود: بحث های جدیدی که مطرح می شود، مثل مدیریت مصرف برق، مسابقاتی که برگزار می شود، پاداش هایی که بخواهیم اطلاع رسانی کنیم و … همه و همه امکان ارائه در قالب اپلیکیشن برق من را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.