• امروز : سه شنبه - ۱۰ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 30 January - 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

تخلف وزارت نیرو در کمیسیون اصل ۹۰ محرز شد

  • کد خبر : 730396
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
تخلف وزارت نیرو در کمیسیون اصل ۹۰ محرز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، سیدکریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: به دنبال عمل نکردن به تعهدات وزارت نیرو در خصوص تخصیص آب برای فاز دوم طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری (تسطیح اراضی) و با پیگیری‌های مکرر و برگزاری جلسات مجمع نمایندگان با وزیر نیرو نسبت به طرح سوال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، سیدکریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: به دنبال عمل نکردن به تعهدات وزارت نیرو در خصوص تخصیص آب برای فاز دوم طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری (تسطیح اراضی) و با پیگیری‌های مکرر و برگزاری جلسات مجمع نمایندگان با وزیر نیرو نسبت به طرح سوال و حتی استیضاح این وزیر اقدام کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: همچنین مکاتبات و جلساتی را با مسئولان دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی و معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم، ولی شاهد پیشرفت محسوسی در خصوص تخصیص آب برای اجرای فاز دوم طرح نبودیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: با وجود دستورات مسئولان ملی، رئیس‌جمهور و معاون اول وی، اما تخصیص آب به فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری صورت نگرفته است.

حسینی عنوان کرد: در نهایت بعد از این کارشکنی‌ها شکایتی را با امضای ۱۸ نماینده استان به کمیسیون اصل ۹۰ تحویل دادیم که در این شکایت و بر اساس مستندات و مکاتبات قبلی تقاضای رسیدگی به استنکاف مسئولان وزارت نیرو را در خصوص تخصیص آب ارائه دادیم.

وی خبر داد: به دنبال آن زمان برگزاری جلسه رسیدگی در کمیسیون اصل ۹۰ تعیین و دو روز گذشته در جلسه رسیدگی به شکایت علیه مسئولان وزارت نیرو با حضور مجمع نمایندگان خوزستان برگزار و پس از بررسی‌های مختلف، توضیحات لازم نیز توسط مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تأکید کرد: در جمع‌بندی جلسه توسط رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قصور وزارت نیرو در این زمینه مشخص و محرز شد و به همین دلیل کمیسیون مهلت ۲۰ روزه‌ای را برای جمع‌بندی توضیحات سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و نیرو اعلام کرد تا جلسه بعدی را نیز در ۲۰ روز آینده تشکیل دهیم.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.