• امروز : جمعه - ۶ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 26 January - 2024
2

تکذیب اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده

  • کد خبر : 750873
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
تکذیب اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که به تعدد امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز ، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران آمده است: “متاسفانه برخی رسانه‌ها با بی‌ملاحظگی و بی‌دقتی، این مطلب را  که مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی به زبان آورد به مدیرعامل آبفای استان تهران نسبت داده‌اند و این در حالی است که در هیچ بخشی از سخنان آقای محمدرضا بختیاری چنین موضوعی مطرح نشده است که برای راستی‌آزمایی این مطلب می‌توان به فیلم برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ به تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ مراجعه کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با به‌کارگیری تمامی توان  فنی و مهندسی خود به صورت شبانه‌روزی  و اتخاذ برنامه‌ریزی‌ها و تدوین سناریوهای لازم این اطمینان را به شهروندان تهرانی می‌دهد که با همکاری مشترکان از این شرایط نیز به سلامت گذر خواهد کرد.

این شرکت با مدیریت و تعادل‌بخشی شبکه توزیع و پایش لحظه‌ای وضعیت مخازن سطح شهر تهران توانسته است تاکنون تامین پایدار آب تهران را به انجام رساند و مفتخر است که با همکاری مسئولانه مردم تهران، مقوله حیاتی تامین آب شرب که رسالت اصلی این شرکت است را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشد و به یاری پروردگار و مسئولیت شناسی مشترکان نگرانی بابت تامین آب شرب ساکنان شهر تهران وجود ندارد.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=750873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مثل اینکه گفتن از وسطای آبان بارش ها خوب میشه، امیدوارم پیش بینی سازمان هواشناسی اینبار درست باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.