• امروز : جمعه - ۶ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 26 January - 2024
6

سامانه غیرپاسخگوی ۱۲۱ !

  • کد خبر : 751036
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
سامانه غیرپاسخگوی ۱۲۱ !
سامانه 121 در زمان بروز مشکل، یا قابل دسترسی نیست و یا امکان برقراری تماس با اپراتور در آن وجود ندارد؛ تلفن گویای بارگذاری شده در این سامانه نیز، اطلاعات دقیقی در اختیار مشترکینی که جویای کسب اطلاع از وضعیت خود و رها شدن از سردرگمی هستند، قرار نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز ، درحالی که بارها از سوی مسئولان صنعت برق کشور اعلام و تأکید شده که سامانه فوریت های برق (۱۲۱)، به عنوان پل ارتباطي بین مشترکان و شرکت‌های توزیع برق بوده و به صورت مستمر آماده دریافت مطالبات و درخواست‌های مردم است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به مشکلات برقی مردم از طریق این سامانه رسیدگی خواهد شد، اما آنچه در عمل می‌بینیم مغایر با تمامی شعارها است.

طبق گزارش‌های مردمی متعددی که به نیرو نیوز رسیده، سامانه ۱۲۱ به یک سامانه غیرپاسخگو تبدیل شده و مردم در زمان بروز مشکلات برقی، نمی توانند از طریق این سامانه، مشکلات خود را با شرکت‌های توزیع برق در میان گذاشته و هیچ پاسخی در زمانی که نیاز به پاسخگویی و اطلاع رسانی از سوی متصدیان این سامانه وجود دارد، دریافت نمی کنند.

در یکی از نمونه‌های اخیر، مشترکی در تهران اعلام کرد که بیش از دو‌هفته، تمامی تیرهای چراغ‌برق در کوچه‌های فرعی محل زندگی این مشترک خاموش است و هرگونه تماس وی و همسایه‌ها با سامانه ۱۲۱ که بتواند دلیل بروز این مشکل و زمان رفع آن را متوجه شوند، بدون نتیجه باقی مانده است.

مشترکی دیگر که صبح امروز مشکل خود را با نیرو نیوز در میان گذاشت، از قطع برق منزل مسکونی خود در شهرک اندیشه (از شهرک‌های حاشیه‌ای تهران) از ساعت ۵ صبح خبر داد و از تلاش‌های متعدد و بدون نتیجه خود برای کسب اطلاع از سامانه ۱۲۱ درخصوص زمان رفع مشکل تا ساعت حدود ۹ صبح انتقاد کرد.

به گفته مخاطبان نیرو نیوز، سامانه ۱۲۱ در زمان بروز مشکل، یا قابل دسترسی نیست و یا امکان برقراری تماس با اپراتور در آن وجود ندارد؛ تلفن گویای بارگذاری شده در این سامانه نیز، اطلاعات دقیقی در اختیار مشترکینی که جویای کسب اطلاع از وضعیت خود و رها شدن از سردرگمی هستند، قرار نمی دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=751036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. واقعا ۱۲۱ پاسخگو نیست. حداقل انتظار از این سامانه اینه که وقتی مردم تماس می گیرن یه اپراتور جواب بده

  2. در بسیاری از ایام سال، حتی روزهای سرد سال، روشنایی معابر به شدت کم شده، بعضی از معابر تا حد خاموشی رفته، لطفا این موضوع را پیگیری بفرمائید.

  3. نیرو نیوز گزارش هامون رو چطوری برات بفرستیم؟ توی محل ما هم روشنایی خوب نیست. قطعی برق هم زیاد داریم.

  4. چرا ۱۲۱ همیشه میره روی منشی تلفنی؟ چرا از همون اول کارشناسها جواب نمی دن؟ خب بگن آقا برق شما فلان زمان وصل میشه. به نظرم باید سامانه ۱۲۱ رو از اول تعریف و دوباره ساختارسازی کنن

  5. توی تابستون بدتر هم میشه، عمرن کسی بتونه با کارشناس های ۱۲۱ صحبت کنه

  6. سلام من در زاهدان زندگی‌ میکنم امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ هستش و ما از دیروز برقمون چند بار قطع شده
    امروز هم دوباره قطع شده
    ۱۲۱ اصلا پاسخگو نیست و الکی در انتظار قرار میده
    واقعا کلافه شدیم

  7. امروز ۵/٢٣ از ۱۰ صبح برق رفته ۱۲۱ پاسخ گو نیست… زنگ میزنی به شماره های داخلی میگن باداخلی ۲۷۰ تماس بگیر..تماس میگیریییی میگه به کلاس صوت خوش امدید گندشو دراوردن دیگ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.