• امروز : جمعه - ۶ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 26 January - 2024
11

“عباس صدریان‌فر” مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان شد

  • کد خبر : 739711
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
“عباس صدریان‌فر” مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان شد
با انتصاب "عباس صدریان‌فر" به عنوان مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان، "فرهاد ایزدجو" بعد از حدود 4 سال حضور در راس سازمان آب و برق خوزستان، از این سمت کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز،  “فرهاد ایزدجو” که از بهمن سال ۹۷ سمت مدیرعاملی سازمان آب و برق خوزستان را بر عهده داشت، عصر روز گذشته جای خود را به “عباس صدریان‌فر” داد. 

“فرهاد ایزدجو” عصر دیروز ۲۸ اسفند‌ماه در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان که با حضور معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی برگزار شد، با تشریح عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در طی سه سال گذشته، بر ضرورت‌های اساسی مورد نیاز در استان خوزستان برای افزایش تاب‌آوری سیلاب و کاهش اثرات خشکسالی اشاره کرد.

در ادامه “عباس صدریان‌فر”، مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه ایزدجو در دوران سختی مدیریت سازمان آب و برق را بر عهده داشت؛ گفت: من فرزند این استان بوده و نسبت به آن تعصب دارم. باید برای دستیابی به اهداف سازمان از همه ظرفیت‌ها از جمله دانشگاه‌ها، سازمان محیط‌زیست، جهادکشاورزی و سایر دستگاه‌ها یاری طلبید.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: از تمام ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم. از دولت انقلابی نگاهی ویژه به اُتان خوزستان را خواستارم چرا که حیات و اقتصاد کشور به خوزستان وابسته است.

صدریان فر در پایان با بیان اینکه باید به صورت ویژه به خوزستان توجه کرد، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های انجام شده و وجود ذخایر نفتی هنوز برخی مناطق این استان از طریق تانکر آبرسانی می‌شوند.

“عباس صدریان‌فر” سوابقی همچون معاونت طرح و توسعه سد و نیروگاه، مدیریت حوزه مدیرعامل، مدیریت طرح‌های استانی در سازمان آب و برق خوزستان، هم‌چنین معاونت مالی پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای البرز و معاونت حوزه آبریز اترک را درکارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=739711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 118در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در طی سالهای گذشته مطلوب نبوده، امید که با مدیریت جدید تکانی به این سازمان بدهند و عملکرد مردمی و مفید داشته باشند.

  2. باور کنید افرادی در ستاد قصد نابود کردن خوزستان را دارند، لابی و سیاسی کاری در دفتر معاونت آب شنیده شده بیداد می کند ، ضعیف ترین گزینه ممکن توسط معاونت آب منصوب شد که ظاهرا کار آقای … و دوستانش در ستاد انجام شده
    الفاتحه

  3. انصافا تنها کار مثبت ابن دولت از ابتدای کار تا الان همین انتصاب مهندس صدریان فر به عنوان مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان است. قطعا پاکسازی گندکاری ها و خیانت های تیم قبلی کار بسیار سختی است ولی انشالله موفق خواهند شد. اگر چندماه دیگر این تغییر و تحول دیرتر اتفاق میافتاد هم سازمان آب و برق و هم منابع آب خوزستان نابود میشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.