• امروز : جمعه - ۶ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 26 January - 2024
0

محرابیان کجاست؟

  • کد خبر : 751093
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
محرابیان کجاست؟
اجلاس جهانی آب فرصتی منحصر به فرد برای گفت‌وگوی کشورها در زمینه چالش‌های آبی است که به نظر می‌رسد در سایه کم توجهی وزارت نیرو، این فرصت را از دست داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز ، درحالی که روز پایانی اجلاس سه‌روزه جهانی آب را که در محل سازمان ملل (نیویورک) با میزبانی دو کشور تاجیکستان و هلند و با حضور صدها وزیر و مقام دولتی برگزار شده پشت سر می‌گذاریم، خبری از حضور “علی اکبر محرابیان” وزیر نیروی ایران نیست.

آخرین خبر از محرابیان مربوط به پیام تبریک نوروز وی بود که در روز نخست فروردین ماه در وبسایت وزارت نیرو منتشر شد.

وزارت نیرو امروز گزارشی از برگزاری اجلاس جهانی آب در وبسایت خود منتشر کرده که در این گزارش نیز اثری از حضور وزیر نیروی ایران و یا حتی تیمی از ایران در این اجلاس مهم دیده نمی شود و این سوال مطرح است که وزیر نیروی ایران چرا در چنین اجلاس مهمی غایب است و آیا تیمی از ایران به نمایندگی از وزارت نیرو و به نمایندگی از کشورمان در این اجلاس، حضور دارند؟

پس از کنفرانس ماردل پلاتای آرژانتین که در سال ۱۹۷۷ با محوریت آب و چالش‌های آن برگزار شد، این اجلاس دومین کنفرانس سازمان ملل است که به آب اختصاص داده شده و فرصتی منحصر به فرد برای گفت‌وگوی کشورها در زمینه چالش‌های آبی است که به نظر می‌رسد در سایه کم توجهی وزارت نیرو، این فرصت را از دست داده ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=751093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. من نگران قطعی های برق امسال هستم. وزیر نگران چیه؟ اصلا کجاست؟ جناب محرابیان، وزارت نیرو را شما مدیریت می کنید یا مدیران سابق؟

  2. احتمالا وزیر خونه مادر زن دعوت بوده، خب عیده

  3. خیلی جالبه که وزارت نیرو اجلاس به این مهمی به یه روش هم نبوده ها

  4. یه سوال بهتر…. رئیسی کجاست؟؟؟ برنامه دولت برای مهار تورم ۵۰ – ۶۰ درصدی چیه؟ حتما خروجیش قیمت اب و برق رو با تورم زیاد می کنه !!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.