• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

مهاب قدس افتخار مهندسی آب ایران شد/ کسب ششمین تندیس صادرکننده نمونه

  • کد خبر : 730862
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
مهاب قدس افتخار مهندسی آب ایران شد/ کسب ششمین تندیس صادرکننده نمونه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و وزیر صمت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران روز گذشته برگزار شد. در این مراسم، دو صادرکننده به مدال افتخار صادرات، ۷ صادر کننده به عنوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و وزیر صمت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم، دو صادرکننده به مدال افتخار صادرات، ۷ صادر کننده به عنوان صادرکننده ممتاز و ۳۷ صادرکننده به عنوان صادرکننده ملی انتخاب و معرفی شدند.

شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس که امسال موفق به کسب تندیس صادرکننده نمونه برای ششمین سال متوالی شد، عنوان صادرکننده ممتاز را نیز دریافت کرد.

صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب کشور در قالب های مختلف طراحی، مشاوره، مطالعه، نظارت و اجرا توسط مهندسان ایرانی در کشورهای مختلف جهان و در رقابت با شرکت های تراز اول در سطح دنیا در حال انجام است که در این زمینه شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس، به عنوان فعال ترین و موفق ترین شرکت صادرکننده خدمات فنی و مهندسی صنعت آب کشور شناخته می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.