• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

مپنا افتخار صنعت برق ایران / کسب عنوان صادرکننده ممتاز برای بزرگترین نیروگاه ساز ایران

  • کد خبر : 730863
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
مپنا افتخار صنعت برق ایران / کسب عنوان صادرکننده ممتاز برای بزرگترین نیروگاه ساز ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و وزیر صمت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران روز گذشته برگزار شد. در این مراسم، دو صادرکننده به مدال افتخار صادرات، ۷ صادر کننده به عنوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و وزیر صمت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم، دو صادرکننده به مدال افتخار صادرات، ۷ صادر کننده به عنوان صادرکننده ممتاز و ۳۷ صادرکننده به عنوان صادرکننده ملی انتخاب و معرفی شدند.

شرکت گروه مپنا که برند داخلی سازی صنعت برق ایران و بزرگترین نیروگاه ساز ایران و خاورمیانه است، یکی از شرکت هایی بود که موفق به کسب عنوان صادرکننده ممتاز در سال ۱۴۰۰ شد.

صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت برق در قالب صادرات تجهیزات تولید شده در ایران و همچنین احداث نیروگاه در خاک دیگر کشورها، افتخاری برای صنعت برق کشور است که در این زمینه شرکت گروه مپنا به عنوان پیشروترین شرکت در صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت برق شناخته می شود.

در مراسم بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات،  لوح تقدیر و تندیس “صادرکنندۀ ممتاز” به پاس تلاش‌ها و خدمات گروه مپنا، به “محمدهادي فقيه‌زاده” معاون بازرگانی شرکت گروه مپنا (به نمایندگی از مدیرعامل گروه) اهدا شد.

همچنین لوح تقدیر و تندیس “صادرکنندۀ نمونه” به پاس تلاش‌ها و خدمات شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران (زیرمجموعه گروه مپنا) به “علیرضا شیرانی” مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.