• امروز : شنبه - ۷ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 27 January - 2024
2

هر کیلووات برق مشترکان پرمصرف ۸۲۰ تومان حساب می‌شود

  • کد خبر : 730804
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
هر کیلووات برق مشترکان پرمصرف ۸۲۰ تومان حساب می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: هر کیلووات برق مشترکان پرمصرف ۸۲۰ تومان حساب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز ، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص افزایش چند برابری مبلغ قبوض برق اظهار کرد: آخرین افزایش تعرفه مصرف برق در اردیبهشت ماه است و بعد از آن افزایشی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: برخی مشترکین از افزایش مبلغ آخرین قبض برق خود گلایه دارند که این مربوط به افزایش مصرف تابستان است و ربطی به بالا رفتن تعرفه ندارد.

وی توضیح داد: به طور میانگین در فصل تابستان میزان مصرف برق حدود ۳۰ درصد بیشتر می‌شود و افزایش مبلغ قبوض برق مشترکین به این علت است.

کریمی اضافه کرد: البته اگر مشترکی بیش از الگوی مصرف مشخص شده از انرژی برق استفاده کرده باشد هم مشمول افزایش پلکانی مبلغ برق مصرفی شده است.

وی با اشاره به الگوی مصرف برق توضیح داد: الگوی مصرف در فصل تابستان ۳۰۰ کیلووات و در سه فصل دیگر ۲۰۰ کیلووات در ماه است.

وی ادامه داد: مشترکینی که بیش از ۳۰۰ کیلووات در ماه برق مصرف می‌کنند پرمصرف هستند و تعرفه مازاد مصرف آنها به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

وی تاکید کرد: البته مشترکینی که در فصل تابستان کمتر از ۱۰۰ کیلووات و در سه فصل دیگر هم کمتر از ۸۰ کیلووات برق در ماه استفاده کنند هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و مبلغ برق مصرفی آنها بخشیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز ادامه داد: بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مشترکین البرزی پرمصرف هستند که مصرف بیش از الگوی آنها هر کیلوواتی ۸۲۰ تومان محاسبه می‌شود.

این مسئول گفت: امکان مشاهده قبوض و نحوه محاسبه میزان و مبلغ برق مصرفی مشترکین از طریق سایت و اپلیکیشن برق من امکان پذیر است و مشترکین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت می‌توانند با کارشناسان برق تماس بگیرند تا موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/ ایسنا

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.