• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

پیش‌بینی تابستان بدون خاموشی/ تمامی مشترکان می‌توانند پاداش صرفه‌جویی دریافت کنند

  • کد خبر : 751189
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
پیش‌بینی تابستان بدون خاموشی/ تمامی مشترکان می‌توانند پاداش صرفه‌جویی دریافت کنند
وزیر نیرو گفت: مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف برق، کمک شایانی به تأمین برق پایدار کشور در شرایط اوج مصرف خواهد کرد و پیش‌یبنی می‌کنیم با مجموع 140 اقدام اساسی و طرح‌های مدیریت مصرف برق، بتوانیم تابستان را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در گفت‌وگو با نیرو نیوز اظهار داشت: پس از انجام موفقیت‌آمیز ۱۰۰ اقدام اساسی برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱، برای گذر بدون خاموشی از پیک تابستان ۱۴۰۲، انجام ۱۴۰ اقدام اساسی در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات مستمر از مهرماه سال گذشته تاکنون، درصد پیشرفت و وضعیت اجرا در تمامی بخش‌ها مورد بررسی و نظارت روزانه است.

وی افزود: در کنار طرح‌های متعددی که در بخش افزایش ظرفیت نیروگاهی، ارتقای توان عملی واحدهای موجود تولید برق، به‌مدار بهره‌برداری آوردن واحدهایی که در گذشته آسیب دیده، به‌سازی، تکمیل و ارتقای ظرفیت در بخش انتقال، فوق‌توزیع و توزیع و افزایش ظرفیت در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف برق با طرح‌های تشویقی در دستور کار قرار دارد.

وزیر نیرو با اشاره به زمان اندک باقی‌مانده تا شروع خرداد و آغاز طرح پاداش صرفه‌جویی مصرف برق از ابتدای خردادماه، گفت: در ۴ ماهه خرداد تا شهریور، تمامی مشترکان برق می‌توانند با کاهش مصرف نسبت به مصارف خود در سال گذشته، از پاداش‌های صرفه‌جویی مصرف برق در قبوض خود بهره‌مند شوند.

محرابیان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۰ درصد مشترکان در طرح پاداش صرفه‌جویی شراکت داشتند و پیش‌بینی می‌کنیم مشترکان بیشتری امسال در طرح پاداش صرفه جویی مشارکت کنند.

وی افزود: مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف برق، کمک شایانی به تأمین برق پایدار کشور در شرایط اوج مصرف خواهد کرد و پیش‌یبنی می‌کنیم با مجموع ۱۴۰ اقدام اساسی و طرح‌های مدیریت مصرف برق، بتوانیم تابستان را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=751189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.