• امروز : سه شنبه - ۱۰ بهمن - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 30 January - 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

۶ روز تعطیلی پیش رو قطع برق نداریم

  • کد خبر : 730672
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
۶ روز تعطیلی پیش رو قطع برق نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، مصطفي رجبي مشهدي، سخنگوی صنعت برق با اعلام اين خبر از دستگاههاي اجرايي، ادارات و بانكها خواست تا از خاموش بودن وسايل برقي، سرمايشي و غيرضروري در اين چند روز تعطيل مطمئن شوند. وي در عين حال از هموطناني كه در اين ايام تعطيلات در منزل مي‌مانند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، مصطفي رجبي مشهدي، سخنگوی صنعت برق با اعلام اين خبر از دستگاههاي اجرايي، ادارات و بانكها خواست تا از خاموش بودن وسايل برقي، سرمايشي و غيرضروري در اين چند روز تعطيل مطمئن شوند.

وي در عين حال از هموطناني كه در اين ايام تعطيلات در منزل مي‌مانند نيز درخواست كرد توصيه‌هاي مديريت مصرف را جدي گرفته تا اين ايام بدون محدوديت سپري شود.

سخنگوي صنعت برق اضافه كرد: روز گذشته مصرف برق حدود ۶۶ هزار  مگاوات بود كه امروز هزار مگاوات كاهش يافت و در عين حال حدود ۸۰۰ مگاوات از نيروگاههايي كه خارج از مدار بودند خوشبختانه به سرعت تعمير شده و در مدار توليد قرار گرفتند.

به گفته دكتر رجبي مشهدي، خوشبختانه امروز تعداد حوادث به ميزان چشمگيري كاهش يافت و به تبع آن نيز اعمال محدوديتها به حداقل رسيد، به طوري كه اگر در جايي نياز به اعمال محدوديت و يا خاموشي پراكنده وجود داشت، از طريق جداول خاموشيهاي برنامه‌ريزي شده‌اي بود كه پيش از اين به اطلاع مردم رسيد است.

وي در پايان با بيان اين كه براي هفته آينده هواي گرم و در نتيجه افزايش مصرف پيش‌بيني شده است، خاطرنشان ساخت: از هم اكنون تمهيدات لازم انديشيده شده تا هفته آتي را نيز بدون مشكل سپري كنيم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nironews.ir/?p=730672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.